Visitas

venres, 4 de outubro de 2013

Celta de Vigo 4

Retomamos a sección adicada a presentar as distintas figuriñas de Subbuteo que representan ós equipos galegos e que van chegando ata as nosas mans.
Desta volta presentamos o Celta de Vigo feito pola mítica casa Borrás nos anos 80. Se ven a pintura dos xogadores non é a orixinal (a camiseta e o pantalón foron repintados para paliar o efecto do paso dos anos), non cabe dúbida de que é unha xoia moi difícil de atopar hoxe en día. Agardamos que vos guste.



1 comentario:

OSCAR dixo...

JODER QUE BUENO,YO ME AFICIONE AL CELTA DE VIGO,JUGANDO A ESTO DE PEQUEÑO EN GUADALAJARA,CUANDO TODO EL MUNDO SE COJIA LOS TIPICOS EQUIPOS,(YA SABEMOS TODOS CUALES SON)A MI ME TOCABA EL CELTA Y AL FINAL ME LO ACABÉ COGIENDO YO DIRECTAMENTE DESCARTANDO A LOS(TIPICOS)POR QUE ME ACABO MOLANDO TODO,LA EQUIPACION,ESCUDO,HUMILDAD,ETC.
A DIA DE HOY SIGO SIENDO AFICIONADO DEL CELTA,Y SIENDO DE MADRID PUEDE SONAR UN POCO FRIKI,PERO ME DA IGUAL,ESTOY EN LA PEÑA DE CELTIÑAS ARRIACENSES DE GUADALAJARA.UN SALUDO A TODOS Y MUCHAS GRACIAS POR VUESTRA PAGINA,ME HA TRAIDO GRATOS RECUERDOS.UN SALUDO